Yat Arama

514.729

Kurumsal

BİZ KİMİZ?
Şirketimiz 2000 yılında Türkiye / İstanbul’da kurulmuş ve yatçılık, denizcilik ve brokerlık alanlarında hizmet vermeye başlamıştır.

Assos Yatçılık şirketinin kurucusu olan Sayın Mustafa Erbaş babasının mesleği olan kaptanlığı çocukluğundan itibaren çok sevmiş, çocukluğu ve gençliğini babasının yanında seferlere giderek deniz üzerinde geçmiştir. Sonunda kendisi de uzak yol kaptanı olmuş, özellikle gemi ve yat yapımı konularına merak salmış ve kendini bu alanlarda geliştirmiştir. Assos Yatçılık bünyesinde birçok yatın yapımında imzası bulunmaktadır ve Assos ailesine mutlu müşteriler katmıştır.

MİSYONUMUZ
Şirketimiz yüksek etik değerler, saydamlık, tamamlayıcılık ve sizlere en kaliteli deniz deneyimini sağlamak temelleri üzerine kurulmuştur; gerek satış, gerek kiralama, gerekse yapım alanlarında... Yatçılık ve havacılık dünyasındaki tüm taleplere yönelik hizmet vermekteyiz. Gerekirse müşterilerimize ihtiyaçlarına yönelik leasing çözümleri de sunmaktayız.
Assos ailesinin her bireyi komforu, lüksü, kaliteyi ve performansı bir arada bulur; çünkü işimize olan sadakatimiz ve yüksek kalite tutkumuzla aramıza yalnızca en becerikli ve en deneyimli ve en güvenilir adayları kabul ederiz.

YATÇILIK VİZYONUMUZ
Assos ailesinin her üyesi yatlarının yapımı, satışı ve kiralaması ya da kiralanması süreçlerini konfor içinde yaşarlar; işlerini kendileri yapmak zorunda kalmazlar, çünkü biz her an, her alanda onların yanındayız. Dilerlerse, her aşamada yanımızda olabilir ve hak ettikleri rahata ve lükse tanık olabilirler. Onlara sunduğumuz ana hizmet bittikten sonra da onları 7/24 destekliyor olacağız. Çünkü tüm takımımızla sizi mutlu kılmak için tutkuyla çalışmaktayız.

YAT PROJELERİMİZ
Yat yapım projelerimize müşterilerimizin zevkini ve hayat tarzını yansıtan tasarımlarımızla onların isteklerine göre yön veren en başarılı tasarımcılar ile başlayıp, her şeyin mükemmel olması için en iyi mühendisleri ekibimize alıp, yatlarının anahtarını müşterilerimize teslim ederken onları Assos ailesine katıldıkları için tebrik ederken sonsuz mutluluk duyarız.

Her yat, sahibinin istekleri doğrultusunda birbirinden farklı ve özel detaylarla donatılmıştır. Yatlarımızın çizgileri ve dekorasyonları modanın ötesinde, zaman geçtikçe eskimeyen ve klasizmi de içeren tasarıma sahiptir. Modern teknolojiyi eskimeyen değerlerle birleştirmek ve sizin zevkinize hitap edecek tasarımlara taşımak projelerimizin en önemli yapı taşlarından biridir. Tüm projelerimiz el yapımı işçilikle, değerli ve sağlam materyallerle hayata geçirilir.

HAVA ARACI HİZMETLERİMİZ

Assos ailesi müşteri memnuniyetiyle büyümeye devam ederken müşterilerimizin uçak ve helikopter ihtiyaçlarına da cevap vermek amacıyla 2007 yılında Havacılık departmanımızı da faaliyete geçirdik.
Uzun yıllar büyük uçak ve helikopter üretim şirketleri ve brokerları ile bağlantı kurarak sektörü iyice tanıdık ve bünyemize en kaliteli uçak mühendislerini alarak müşterilerimizin uçak alım, satım ve kiralanması süreçlerinde doğru bilgilendirilmesini sağladık. Endüstriye dair bilgimizle dürüstlüğümüzü birleştirerek onlara herhangi bir işlem öncesinde sağlam bir danışmanlık hizmeti vermeye, böylece onlara doğru uçak ve helikopterlerin kapılarını açmaya önem verdik.
Havacılık alanındaki en önemli performans kriterimiz sizin uçuş memnuniyetinizdir. Bu nedenle dünyadaki en geniş charter filolardan birini sizin hizmetinize sunmaktan gurur duyuyoruz. Üstelik diğer charter firmalarından çok daha hızlı uçak buluyor ve sizi istediğiniz noktalar arasında güvenli, keyifli ve komforlu bir şekilde uçuruyoruz.

Size eşine az rastlanır bir uzmanlık ve değerli bir deneyim ve uçuş bilgisi sunarken, memnuniyetinizi her zaman ön planda tutuyor ve sizinle ömürlük ilişkiler kurmayı hedefliyoruz.
Geleneksel iletişim araçlarının yanı sıra internet üzerinden de 7/24 hizmet vererek seyahatlerinizin aksaklığa uğramaması için keyifle çalışıyoruz.
Alım – Satım departmanımızda uçağınızı almanın ya da satmanın sizin için tamamen stressiz geçmesi, hatta yüzünüzde bir gülümsemeye dönüşmesi için gayret ediyoruz; çünkü biliyoruz ki eğer brokerlık süreci doğru yapılmazsa ekstra masraflar getirecektir ve bu da müşterilerimizin bize olan güvenini sarsacaktır. Bizim için Assos ailesi üyelerinin güven ve memnuniyeti paradan daha önemlidir. Bu nedenle onlara alım – satım işlemleri süresince gerek teknik, gerek finansal, gerekse sektörel danışmanlık yapmakta ve onları iyice bilgilendirmekteyiz.
Sektörümüzdeki hizmetlerde öncü ve ilk geliştirici olmaya devam ediyoruz, sizinle birlikte...